دسته بندی | آموزشی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 81 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 50 |
مقدمه |
1 |
تعلیم تذکر |
4 |
محدوده وظایف معاون پرورشی |
5 |
تفاوت کار دینی و فرهنگی |
8 |
کارهای فرهنگی خوب و ثمر بخش |
11 |
تبیین وظایف |
18 |
چه بگوییم؟ |
19 |
لزوم پرهیز از تشتت گرایی و اعمال سلیقه ای |
20 |
تفاوت نظام پرورشی در مقطع ابتدایی و راهنمایی |
21 |
پیشنهادها |
22 |
پرورشی و قرآن دو درس مهجور و در حاشیه مانده |
23 |
نقش والدین |
24 |
خصوصیات مربی پرورشی |
25 |
ویژگی های کلاس پرورشی |
25 |
وظیفه دانش آموز |
26 |
قوانین کلاس |
26 |
نکات مربوط به تدریس |
26 |
ابزارها و قالب های بیانی |
34 |
واجبات و احکام |
34 |
تقلید |
36 |
روش های ایجاد شادابی و نشاط در مدرسه و ایجاد انگیزه در دانش آموزان |
39 |
چگونگی دست یابی به تحقق آرمان های شاداب نمودن مدارس |
42 |
چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس |
42 |
شاداب سازی درونی و معنوی در مدارس |
43 |
شاداب سازی محیط مدارس |
43 |
شاداب سازی ظاهری در مدارس |
44 |
ایجاد نشاط برای دانش آموزان
|
45 |
پیشنهاد به واحدهای آموزشی |
46 |
نتیجه گیری |
48 |
منابع |
49 |