فروشگاه فایل 021

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

فروشگاه فایل 021

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

پاورپوینت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین


پاورپوینت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین

پاورپوینت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین در 143 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات143
حجم4051 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت
  



توضیحات کامل

پاورپوینت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین در 143 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

بخش اول

جایگاه انسان در قرآن

ضرورت تکریم ارباب رجوع

تکریم ارباب رجوع نوعی مدیریت اسلامی

بخش دوم

مقدمه

پیشنهاد طرح

اهداف طرح تکریم ارباب رجوع

مبانی اعتقادی طرح تکریم ارباب رجوع

مفهوم تکریم

تعریف ارباب رجوع – تعریف مشتری

انواع ارباب رجوع

اهمیت ارباب رجوع – اهمیت مشتری

انواع نگرش به مشتری

جلب رضایت مشتری چیست ؟

بخش سوم

هفت برنامه مصوب دولت به منظور تحول در نظام اداری ایران

پنج برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

شفاف سازی و مستند سازی نحوه ارائه خدمات  به ارباب رجوع

اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم

تدوین منشور اخلاقی 

بهبود و اصلاح روش های انجام کار

نظر سنجی از مراجعین

نظارت برحسن رفتار مراجعین

طرح تشویق و مواخذه کارکنان

بخش چهارم

اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری

ویژگی نظام خدماتی مطلوب

اصول طلائی تکریم ارباب رجوع

ده فرمان طرح تکریم در نظام اداری

بخش پنجم

نقش هوش هیجانی در ارتباطات با ارباب رجوع

اهمیت شکایت و شاکی

ارباب رجوع شاکی چه می خواهد

فواید مدیریت شکایت از دیدگاه ماتسوشیتا

فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان

راهکار های حل شرایط دشوار

ضرورت اخذ بازخورد از مشتری

ارتباط رضایت کارکنان با رضایت ارباب رجوع

چگونه رضایت ارباب رجوع را محاسبه کنیم

بخش ششم

مهارت های برقراری ارتباط تلفنی

مهارت گوش دادن به ارباب رجوع

راهکار های افزایش مهارت گوش دادن به ارباب رجوع

قوانین طلائی تکریم ارباب رجوع

نکاتی برای تفکر بیشتر 

 

قسمتی از متن

تکریم از ارباب رجوع طرحی است که طی سالهای اخیر در جهت کاهش بوروکراسی اداری و تامین خواسته ها و رضایتمندی شهروندان از مراجعه به سازمان ها و ادارات دولتی اجرا می شود. از آنجا که یکی از مقوله های سنجش کار آمدی نظام اداری میزان رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاههای دولتی می باشد به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعین و نهادینه شدن این موضوع ، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری بعنوان یکی از طرح های های هفتگانه تحول اداری منظور گردیده است.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین "  می باشد که در 6 بخش و در حجم 143 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.