هدف از این تحقیق بررسی وفاداری به برند با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 50 |
حجم | 524 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
فهرست مطالب
وفاداری به برند
وفاداری به برند
اهمیت وفاداری
تعریف وفادار ی نام تجار ی
مدل های وفاداری مشتری
رویکرد های وفاداری
وفاداری و ارزش ویژه برند
وفاداری مشتریان در صنعت خودرو
پیشینه پژوهش
پیشینه داخلی پژوهش
پیشینه بینالمللی پژوهش
«آکر» واداری به نام و نشان تجاری چگونگی تغییر نام و نشان تجاری توسط مشتری؛ بویژه زمانی که در نام و نشان تجاری تغییراتی از قبیل قیمت یا ویژگیهای محصول اتفاق افتاده، را شرح میدهد. از دید «چادهوری» وفاداری به نام و نشان تجاری ترجیح مشتری برای خرید یک نام تجاری صرف در داخل یک طبقه محصول است. این وفاداری در سایه کیفیت ادراک شده بوده نه در نتیجه قیمت آن.
«کیم» و همکارانش معتقدند که: «وفاداری به نام و نشان تجاری عمیقاً باعث تعهد مشتری به خرید مجدد محصول یا خدمت ترجیح داده شده در آینده شده و همچنین، موجب خرید مجموعه جدید محصولات با نام تجاری یکسان نیز میشود». با این حال، تاثیرات محیطی و فعالیتهای بازاریابی تاثیر بالقوهای روی رفتار تغییر نام و نشان تجاری توسط مشتری دارند.