فروشگاه فایل 021

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

فروشگاه فایل 021

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود تحقیق مفاهیم مرتبط با فرهنگ سازمانی با فرمت ورد

دانلود تحقیق مفاهیم مرتبط با فرهنگ سازمانی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی مفاهیم مرتبط با فرهنگ سازمانی با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم929 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت
  
توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی مفاهیم مرتبط با فرهنگ سازمانی با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
 مفاهیم  مرتبط با فرهنگ سازمانی     
 ویژگیهای فرهنگ سازمانی     
 عوامل و اجزاء فرهنگ سازمانی     
 نقد وبررسی تحقیقات انجام شده             
 پیشینه پژوهش در ایران      
 پایان نامه      
 پایان نامه      
 پایان نامه      
 پایان نامه      
 پایان نامه       
 پایان نامه      
 پایان نامه     
 پیشینه پژوهش در جهان 
 پژوهش کای     
 پژوهش مارلیک وکولیس     
پژوهش گالستر     
 پژوهش ریچارد الدفت      

 

 


از فرهنگ سازمانی تعریفی که به صورت عام موردپذیرش واقع شود، به طورکلی بین دو حد «روش انجام کارها» و «روش فکر کردن» قرار دارد. این تفاوت و گونه گونی در تعریف فرهنگ سازمانی باعث شده که در بیان نقش و تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمان و جنبه های مختلف آن نظریات متفاوتی ابراز شده است.انسان شناسان برای فرهنگ بیش از 164 تعریف ارائه کرده اند. 

 

 


مقصود از فرهنگ سازمانی، سیستمی از استنباط مشترک است که اعضاء نسبت به یک سازمان دارند و همین ویژگی موجب تفکیک دو سازمان از یکدیگر می‌شود. کریس آرجریس ، فرهنگ سازمانی را نظامی زنده می‌خواند و آن را در قالب رفتاری که مردم در عمل از خود آشکار می‌سازند، راهی که بر آن پایه به‌طور واقعی می‌اندیشند و احساس می‌کنند و شیوه‌ای که به‌طور واقعی با هم رفتار می‌کنند تعریف می‌کند.

 

 

 

می‌توان گفت که همه افرادی که در این زمینه مطالعه نموده‌اند همگی توافق دارند که فرهنگ؛
- کلی است که از مجموع اجزای آن بیشتر است.
- تاریخچه سازمان را منعکس می‌کند.
- به مطالعه انسان‌شناسی مانند رسوم و نهادها مربوط می‌شود.
- توسط گروهی از افراد که یک سازمان را تشکیل داده‌اند شکل گرفته است.
- حرکت آن کند و سخت است.
- تغییر آن به سختی صورت می‌گیرد. 

 

 


با توجه به تعریف عنوان‌شده به این نتیجه می‌رسیم که تقریباً تمامی پژوهشگران از فرهنگ سازمانی به‌عنوان مجموعه‌ای از ارزشها، باورها، عقاید، فرضیات و هنجارهای مشترک حاکم بر سازمان یاد می‌کنند. در واقع فرهنگ سازمانی همان چیزی است که به‌عنوان یک پدیده درست به اعضای تازه وارد آموزش داده می‌شود و آن بیانگر بخش نانوشته و محسوس سازمان است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.